Кожного місяця клієнти повертають близько 1,3 млн посилок та сплачували за це 9,4 млн грн.

Відправник оплачував 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її. Тепер платити не треба — Нова пошта скасувала цю комісію. Також клієнту не треба оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо він не підійшов. Про це йдеться в офіційному повідомленні компанії.

«Велика частка наших клієнтів — це люди, які замовляють товари в інтернет-магазинах. Ми знаємо, що для комфортних покупок людям потрібно бути впевненими у тому, що вони завжди можуть повернути товар, який не підійшов. — Розповідає директор з маркетингу та продажів Нової пошти Павло Даніман. — Нова пошта забезпечує безкоштовне повернення посилок клієнтів відправнику. А тепер ми ще й відмовились від комісії за оголошену вартість, аби за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику».

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *