Представники Google встановили на свій офіційний акаунт в Instagram фотографію роботи української пенсіонерки. Вишивка 65-річної мешканки Кривого Рогу набрала майже 70 тис. лайків.

Як пише AIN, креативний директор одного з маркетингових агентств Святослав Кобзенко опублікував вишивку у вигляді логотипу Google минулого року. Каліфорнійська інтернет-корпорація відібрала фото в рамках проекту #MySuperG і встановила його на аватар свого офіційного Instagram-аккаунта.

Сама вишивка належить тещі Кобзенко – 65-річній мешканці Кривого Рогу Людмилі Кисельової, яка займається рукоділлям “французький вузлик”.

Повідомляється, що зять сам запропонував майстрині вишити логотипи сучасних компаній, на кшталт Google, Adidas, Nike. На те, щоб вишити емблему одного з найпопулярніших інтернет-пошукачів у Людмили Кисельової пішло близько двох днів, а всього за добу фото набрало у Instagram Google майже 70 тис. лайків.

“Будь-яка людина розміщує пост у себе в Instagram, прописує хештег #MySuperG і цілком може потрапити на очі Google. Так і сталося з роботою Людмили Кисельової, яку я розмістив у травні 2018 року”, – розповів Святослав Кобзенко виданню AIN.

Раніше, Google встановила на свій аватар ще одну українську роботу – фотографію літери G, викладену з рослин-сукулентів засновниці бренду Roslynka Анни Пащенко.

https://www.instagram.com/p/Bumq_SSB0z_/?utm_source=ig_embed

Від Тетяна Череп-Пероганич

Журналістка, письменниця, громадська діячка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *