Часопис ERC Magazine спонукає свого читача думати, дискутувати, шукати правильні рішення

Володимир Костенко,
CEO ERC

Видання часопису ERC magazine почалось майже 11 років тому з огляду на дефіцит комплексно підібраної періодичної  інформації в індустрії  та майже повне зникнення профільних журналів.

Читачі отримали перше число часопису у вересні  2008 року. В компанії зберігаються всі примірники, яких вже налічується 57.  Видання періодичне, щоквартальне.  З  весни 2015-го року україномовне.  З початку й до травня 2018-го року виходило форматом А4 й містило матеріали 80-120 сторінками.  Перші числа були присвячені виключно споживацькому сегменту електроніки та комплексним рішенням для бізнесу та установ.  З роками перелік матеріалів зростав та були залучені статті на інші тематики.  Наприкінці 2017-го року у часописі публікувались не лише матеріали про продукцію та рішення галузей споживчої  електроніки та комплексних рішень для бізнесу чи установ, а й  про продукцію для помешкань, садиб, домогосподарств, про побутову техніку та телевізори, іграшки та товари для дітей, трендові сучасні пристрої та геймінг. З огляду на це, з травня 2018-го року часопис друкується вже 4-ма окремими серіями, кожна з яких присвячена окремому головному продуктовому напрямкові.

Створено, таким чином,  часописи на теми:

  • споживчої  електроніки, трендові сучасні пристрої та геймінг
  • комплексних рішень для бізнесу та установ
  • продукція для помешкань, садиб, домогосподарств, побутова техніка та телевізори
  • іграшки та інші товари для дітей та підлітків

З огляду на те, що доволі часто матріали  статей мають не лише окремі, а й спільні групи читачів, деякі матеріали дублюються чи адаптуються до різних тем.  Наприклад, матеріали про геймінг можуть з’явиитсь як у часописі про споживацьку електроніку, так і в часописі про товари та іграшки. В часописі дбають про авторські права. Текст та світлини, фотографії, діаграми, зведення, таблиці, графіки, тощо є авторськими або зі  збереженням відповідних прав.  Більшість фотографій зроблені співробітниками компанії під час відряджень виставками, чи у фотостудії ERC.

Хоча ERC є дистрибутором деякої продукції не на ексклюзивних умовах, у часописі докладають зусиль на просування всіх напрямків. Розуміючи при цьому, що таким  чином, просуваючи продукцію, допомагать своїм конкурентам.  Проте власники часопису (ERC) не мають анічого проти використання їх матеріалів. Бажано лише посилатись на первинне авторство.  Але й це не є суворою вимогою. Більше читати, дискутувати, шукати правильне рішення – ось це є мета. Тому зворотній зв’язок з читачами працює, пропозиції, коментарі не залишаються без залучання чи відповідей. Часом є цікаві й продуктивні розвитки подій. Таким чином, наприклад, свого часу виникла рубрика про вдосконалення викладення матеріалів українською мовою. Про це ще далі буде трохи.

З початку й до цієї пори розповсюдження часопису відбувається переважно серед бізнес-партнерів дистрибутора ERC.  Конкретному підписникові часопис або надсилається Укрпоштою у відправленні,  або,  при нагоді, персонально передається з рук в руки під час бізнес-зустрічей. Проте, вже давно часопис перестав бути вузькогалузевим. Матеріали готуються таким чином, щоб їх можна було читати широкому загалу й вони були зрозумілі та цікаві. Це, звісно, трохи обмежує, бо це шлях пошуку компромісів.

Авторами статей часопису є співробітники ERC та бізнес-партнерів. Це не навмисно винайняті чи виділені на цю діяльність фахівці-журналісти. Можливо, колись буде й так. Зараз часопис пропонується читачам безкоштовно. Не було метою розпосвюджувати його іншим чином, хоча такі побажання з боку читачів висловлювались й пропонувались, що вже час до цього перейти. ERC не вважає що  часопис готовий як проект для виходу на широкий загал, тим більше на платній основі. Й така думка не з точки зору неготовності чи невідповідності нормам дизайну, якості поліграфічної — це якраз на належному рівні. Високі вимоги до якості й  майстерності викладення матеріалу вишуканою українською мовою ще, часом, залишається проблемою. Й це проблема галузей в цілому, а не лише авторів та власників часопису. На жаль досі є брак сталої термінології. Переклад термінів, іноді, недолуго  калькується з іноземних російської чи англійської. Є брак не лише вишуканості мови, а й майстерності формування матеріалів, не вистачає висококласної епістолярності.

Але це загальний біль рівня культури, де панують штампи, невігластво, неправильне застосування слів будь-якими мовами, не кажучи вже про специфічні терміни.  Часопис частково, поволі виконує й таку виховну роль непрямим та прямим шляхами. В серії примірників, наприклад, наводились уроки української мови авторства Олександра Авраменка за узгодженням з автором, друкувались переліки правильних та показово неправильних перекладів слів, словосполучень, окремих термінів.  Велась боротьба з суржиком, калькуванням. Ці напрацювання мали успіх. Їх буде продовжено.

Чимало матеріалів часопису після їх використання у друкованій версії републікуються у цифровому вигляді каналами ERC та партнерів у повному чи зміненому вигляді. Ці матеріали можна відшукати згодом сторінками facebook, youtube, месенджерів, сайтами.

З почату видання й досі наклад  друкується в Україні в межах 5-7 тисяч примірників. Залежно від кварталу, від тематики часописів. Було чимало випадків замовлень додаткового накладу окремими отримувачами з метою організації навчань, розповсюдження організаціями, використання на заходах з залучанням широкого загалу чи фахівців окремих галузей.

Проект Часопис ERC Magazine планується продовжувати й вдосконалювати.

В разі питань – звертайтесь. Радо відповімо.

_____

Авторські права на фото належать групі компаній ERC. Текст і фото опубліковані на умовах CC BY 4.0 International.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *