У 2018 році фахівці Держпродспоживслужби дослідили понад 20,2 тис. рекламних носіїв та встановили 2,2 тис. порушень законодавства про рекламу.

Про це за підсумками минулого року поінформував директор Департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби Олексій Квасніцький.

За результатами розгляду справ накладено штрафних санкцій на суму 2,8 млн. грн, прийнято 47 рішень про визнання реклами недобросовісною, прихованою та 244 рішення про зупинення розповсюдження реклами.

Порушники законодавства про рекламу у добровільному порядку сплатили штрафних санкцій на суму 1,55 млн. грн., водночас, у судовому порядку було стягнуто 437,14 тис. грн.

Також впродовж минулого року було розглянуто 1853 звернень споживачів реклами та подань державних органів та органів місцевого самоврядування.

Від Тетяна Череп-Пероганич

Журналістка, письменниця, громадська діячка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *