У день, коли інтернет дізнався про інтерв’ю журналу «Громадський» з головою комітету з питань фінансів, Данило Гетманцевим пам’ятають усі пабліки в соцмережах. Минулою осінню, новинні форуми гуділи, щодо цієї новини.Тощо ж з цього вийшло? Безкінечні пости та обговорення про те, що ж тепер станеться зі світовими гігантами мас-медіа, поширювалися всюди, й авжеж не оминули мене. То що ж відбувається, й як це вплине на нас – запеклих користувачів онлайн ресурсів?
А почну я з того, що панікувати, у жодному разі, не варто, як заявив сам народний депутат на користувачів, це не вплине. На щастя інтернет нам ніхто не заблокує, дивитися фільми використовуючи Netflix ми зможемо, постити нові фотографії у Facebook тим паче. «Ситуація, є такою – наші рекламісти повинні платити ПДВ, а великі гіганти транснаціональні, чомусь від ПДВ фактично звільнені. Це неправильна ситуація, ми повинні її виправити».
Система звучить просто: Україна не запроваджуватиме додатковий податок для великих компаній які не є резидентами, а лише змусить їх платити податок на додану вартість з тих електронних послуг, які вони продають українцям. Більш того Гетманцев заявив що вони вже зустрічалися з Facebook, з іншими великими компаніями, й вони не заперечували, щоб платити цей податок. Але чи не перекладуть компанії на кшталт Google, Facebook та Netflix цей податок на споживача? Зазвичай саме через це популярні гіганти починають підвищувати ціни на свої послуги, та збільшувати кількість реклами. Але Гетманцев застережив, начебто якісь послуги подорожчають через цей податок, а якісь — ні.
Звучить дуже просто, але поки що, в українському законодавстві немає інструментів для стягнення таких податків, тому поки що в цей прекрасний
законопроєкт знаходиться на затвердження Раді, в якому прописаний обов’язок з ПДВ, та досі чекає своєї слушної години, а саме 2023 року.