До DRESSX його засновниці Дарія Шаповалова та Наталія Моденова були зайняті в традиційній фешн-індустрії — керували власними шоурумами в Парижі, а до цього в Україні вони розвивали тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. «Це давало можливість дизайнерам з усієї України побудувати бренд в Україні й на міжнародному рівні», — говорить Наталія.

Потім партнери побудували інший проєкт для дизайнерів — шоурум More Dash в Парижі. «Це був wholesale шоурум, куди до нас приходили представники магазинів і оптом замовляли дизайнерський одяг. Тобто дизайнери мали можливість монетизувати свій талант», — розповідає Наталія.

Але підприємниці побачили, що майбутнє індустрії —  на перетині з технологіями, і те бачення, яке у них на той час сформувалося, вирішили втілити в життя вже у Каліфорнії — серці інновацій і технологій. «Новий підхід має розв’язати проблему перевиробництва і переспоживання, повернення покупок. За даними Barclays Bank близько 9% одягу купується для фото і повертається, і це при обсязі ринку в $1,3 трлн на рік», — розповідає Наталія Моденова.

Дівчата подумали, якщо замінять хоча б 1% з цих 9%, це буде вагомий внесок у розв’язання проблеми переспоживання і перевиробництва, що тягне за собою забруднення планети й нераціональне використання ресурсів.

Фото: bit.ua

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *