Анастасія Геннадіївна Цибуляк  народилася 23 лютого 1984 в Києві.

У 2006 році закінчила Національну академію управління, отримавши два дипломи з відзнакою: за спеціальністю «Економіка підприємництва» (бакалавр з фінансів), та за спеціальністю «Право» (бакалавр з правознавства). У 2008 році закінчила КНУ ім. Тараса Шевченка та отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Міжнародні відносини» (політолог-міжнародник, перекладач з англійської мови). В 2014 році закінчила програму mini-MBA в британській бізнес-школі «Лондонська школа бізнесу і фінансів». Брала участь в десяти міжнародних програмах «Young Investors Program» — бізнес-тренінгах компанії «Ernst & Young».

У 2011 році закінчила аспірантуру КНУ ім. Т.Г.Шевченка та отримала ступінь кандидата політичних наук зі спеціальності «Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку», а у 2020 році захистила докторську дисертацію на тему: “Екологізація світової торгівлі в умовах трансформації глобального розвитку”. Авторка понад 50 наукових робіт у вітчизняних та закордонних виданнях економічного та політичного напрямків, а також екологічної тематики. Учасниця наукових конференцій.

Працювала фінансовим директором та заступник голови правління компанії «Авента» (2008-2012). У 2009 заснувала та очолила компанію «Glossary Organic Products». В 2016 стала співзасновницею інвестиційної компанії Trident Energy, в 2021 заснувала та очолила екофонд «Glossary foundation» (2021).

З 2014 року — доцент, а з 2021 — професор Українсько-американського університету «Конкордія». Викладає дисципліни «Теорія міжнародних відносин» та «Міжнародна економіка», а також авторський курс на основі докторської дисертації “Екологізація світової торгівлі в умовах трансформації глобального розвитку”.

Вільно володіє 6 мовами: українською, англійською, французькою, румунською, російською, та іспанською.

Компанія «Glossary organic products» — перша і єдина в СНД мережа мультибрендових бутіків органічної косметики й харчових продуктів, в якій представлено понад 1500 найменувань товарів. Компанія впроваджує принципи екологічної та соціальної відповідальності, сталого споживання та усвідомленого мислення. Компанія є переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року 2011» в Україні у номінації «Мережа року». Мережа налічує понад 30 представництв в Україні. З 2018 року компанія працює в напрямках e-commerce (інтернет-магазин, в якому представлені 227 еко-брендів провідних світових виробників), оптової торгівлі (імпорт продукції, партнерство з великими мережами аптек, супермаркетів та провідними  маркетплейсами), власне виробництво харчових продуктів «organic bakery».

В 2021 році заснувала некомерційну благодійну організацію, еко-фонд Glossary foundation, який має на меті екологічну просвіту свідомості українців та захист довкілля. Діяльність фундації декларує та втілює в життя цілі та завдання сталого розвитку ООН:

  • забезпечення якісної освіти та заохочення до навчання протягом життя;
  • відповідальне споживання та виробництво;
  • боротьба із змінами клімату;
  • збереження екосистем суші, раціональне використання лісу, боротьба з опустелюванням, припинення процесів деградації земель та втрати біологічної різноманітності.

Активна громадська діячка, меценат екоініціатив, організатор громадських заходів екологічного напрямку. Навесні 2021 року, з нагоди Міжнародного Дня Землі, ініціювала озеленення центральної клумби Національного музею історії України. Мета акції — заохотити українців облаштовувати подібні простори у своїх містах, дбати про доброустрій довкілля. Літом 2021 року започаткувала ініціативу екологічного вітчизняного туризму Glossary Sustainable Tourism — з метою розвитку туристичного потенціалу малознайомих місць України. Восени 2021 року, разом з Glossary foundation, заснувала соціальну екоініціативу Farms for city children («Ферми для дітей міста»). Мета акції — знайомство міських дітей з життям на фермах задля формування в них поваги до довкілля та праці, а також для знайомства з сільським господарством в Україні. Першими гостями освітньої ініціативи стали вихованці будинку сімейного типу “Моя Родина”.

В грудні 2021 року ініціювала благодійну акцію для фінансової допомоги в період пандемії лікарям Київської лікарні залізничного транспорту №1.

Фото: Катерина Васильєва. Текст і фото поширюються на умовах CC BY 4.0 міжнародна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *